Contact / Klacht

Wouda's Winkel & Dagbesteding

 

 Op zoek naar dagbesteding?

 

  Nog enkele plaatsen beschikbaar!

 

 Kom gerust langs of neem contact

        op voor meer informatie.

Contact / Klachtenregeling

Heeft u een compliment, vraag klacht of andere vorm van feedback? Wij horen het graag. U kunt contact opnemen via onderstaand contactformulier. Voor onze klachtenregeling, lees verder op deze pagina

 
 
 
 

 

Openingstijden winkel

ma. t/m vr. 09:30 – 15.00

 

Groningerstraat 57

9231CJ Surhuisterveen

 

Telefoon: 06-15050635

Email:  woudaswinkel@gmail.com

 

www.facebook.com/woudaswinkel

Heeft u een klacht?

Wanneer u een klacht heeft, vinden we het fijn als u dit bij ons meldt. Bij Wouda's Winkel en Dagbesteding doen we ons uiterste best om kwaliteit te leveren. Toch kan het zijn dat er wat misgaat.


Doelstelling van de klachtenregeling

Door het melden van uw klacht weten wij dat u ergens niet tevreden over bent. Hierdoor kunnen we uw klacht oplossen en ervoor zorgen dat dezelfde situatie in de toekomst niet opnieuw ontstaat. Zo kunnen we bij Wouda's Winkel en Dagbesteding voortdurend onze dienstverlening verbeteren.


Een klacht indienen

Als u een probleem heeft met een begeleider, dan is het verstandig om dit te laten weten. Onze begeleiders doen hun best om uw probleem op te lossen. Soms is het moeilijk om gevoelens van onvrede, irritatie of klachten met uw begeleider te bespreken. Dan kunt u via de klachtenprocedure een klacht indienen. Dit kan op de volgende manieren:


Telefonisch:

U kunt Wouda's Winkel en Dagbesteding bellen op 06-15050635 om uw klacht door te geven.


Via e-mail:

Wanneer u een klacht via de e-mail wilt indienen, dan kan dat via info@woudaswinkel.nl


Via een brief:

De klacht via een brief kunt u sturen naar

Wouda's Winkel en Dagbesteding

Groningerstraat 57

9231CJ Surhuisterveen.


Wat doet Wouda's Winkel en Dagbesteding met uw klacht?

Uiteraard nemen we uw klacht serieus. Ter bevestiging dat we uw klacht ontvangen hebben via email of brief, sturen we u een schriftelijke bevestiging. Vervolgens gaan we aan de slag om de klacht te verwerken. De klacht behandelen we altijd binnen de wettelijk termijn van zes weken. Maar meestal verwerken we klachten sneller. Bij het verwerken van een klacht is altijd de eigenaar van Wouda's Winkel & Dagbesteding betrokken. Als een klacht wordt verwerkt, gaan we intern kijken of we bepaalde processen moeten aanpassen om te voorkomen dat een bepaalde klacht opnieuw ontstaat. Natuurlijk krijgt u ook een reactie met de aanpassingen die we doen naar aanleiding van de klacht.


Vertrouwenspersoon

Heb je als cliënt of ouder/verzorger een klacht of probleem wat met de dagbesteding te maken heeft, maar wil je dit liever niet bespreken met het personeel van Wouda's Winkel en Dagbesteding?


Dan kun je contact opnemen met de vertrouwenspersoon:


Rika de Jong - Woudwijk bij Woudwijk Zorgadvies.
Koningsstraat 29

9101LP Dokkum


info@woudwijkzorgadvies.nl

Wouda's Winkel & Dagbesteding, 2019

Deze website maakt gebruik van cookies. Bij het gebruik van deze website gaat u akkoord met deze cookies.

Cookiebeleid
Ik ga akkoord